Problemet löst!
Mobba mig nu inte för min totala otekniskhet... ;-P
Men nu kan jag (äntligen) kommentera andra blogg.se-bloggar igen!
Och det visade sig vara avhjälpt så enkelt som att det var chachen, eller vad det nu heter, som behövde rensas. Historiken i webbläsaren (jag använder Firefox).
 
Nu när jag gjort det så fungerar det så fint så!
Undrar hur det kommer sig att jag inte tänkte på det innan..?
Nåja, oteknisk som sjutton!! Visst; jag är bra på att använda program som t.ex. Photoshop, jag klarar mig bra på internet, jag kan rätt så avancerat använda min kamera och så vidare. Men när det gäller det riktigt tekniska, t.ex. med datorer så är jag lost!
 
Lite pinsamt bara att jag hann skicka iväg ett hjälpmail till blogg.se...
Men men, de får garanterat så många mail per dag att de inte direkt hinner fästa sig vid ett av dem ;-P
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?