Sugen på en ny, alldeles personlig bloggdesign?
Hej hej!
Har du tröttnat på standardmallarna som finns att välja till din blogg?
Vill du ha en personlig design, men har inte tid/kunskap till att designa en själv?
Är svaret "ja" på dessa två frågor så har du kommit rätt! Från och med nu och ett tag framåt så kommer jag att göra bloggdesigner på beställning. (Är inte länge sedan jag bytte min egen, och designsuget har inte stillats).
 
Detta gäller designer till bloggar på blogg.se.
Men jag kan fixa det mesta inom design på den här bloggportalen. 
 
P R I S: 500kr
Jag vet att det är mycket pengar, MEN det är mycket tid och arbete nerlagt på en välarbetad bloggdesign!
 
Om du vill beställa en bloggdesign av mig, skicka då ett mail där denna information SKA finnas med:
 
• Bloggadress
• Bloggnamn (alltså vad det ska stå i headern).
• Om du vill att det ska stå någon annan text i headern också, t.ex. ett citat, en beskrivning av din blogg eller liknande.
• Vilken färg/vilka färger du vill ha. Eller om det är någon färg du absolut INTE vill ha.
• Om, och i så fall vilken, informationstext (om dig och/eller bloggen) du vill ha i sidomenyn.
• Vilken bredd du max publicerar på dina bilder i bloggen. (T.ex. "Jag publicerar bilder som är max 700pixlar").
• Bifoga eventuella bilder du vill ha med i designen.
 
Jag kan även dela upp kategorierna samt arkivet i sidomenyn (typ som jag har), ifall ni vill. Om ni t.ex. har många kategorier eller har bloggat länge (så ni vill dela upp arkivet efter år). 
MEN TÄNK PÅ att med den typen av kategorier och arkiv så läggs det inte till nya allteftersom, utan man måste göra det själv i kodmallarna. 
 
Jag kan även fixa två sidomenyer-designer, om ni vill ha det. Men tänk här på att det blir bäst om man har ganska mycket sidomenymaterial, annars blir sidomeny nr.2 väldigt tom.
 
M A I L A D R E S S: [email protected]
 
Information: Om jag får flera designbeställningar så kommer jag att fixa iordning en åt gången, så att jag inte blir begraven i testbloggar den här gången. Därför vill jag be er att, om det är möjligt, kolla mailen lite extra om ni beställt och väntar på en bloggdesign av mig.
 
VÄLKOMMEN in med din beställning! :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

du gör jätte fina designer :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SV: tack så mycket :D Detsamma ^__^

3

JA; om du kan klura ut blogger så!!!
Jag skulle anlita dig direkt. På studs!!!

Svar: Jag önskar verkligen att jag kunde blogspots designkoder (vill kunna ALLA bloggportalers koder) :-) Blir så gräsligt frustrerad när jag loggar in där och inte förstår ett smack av deras kodsystem! Men jag tror/misstänker att deras knepiga koder beror till viss del på den designeditorn de har; alltså där användaren/bloggaren själv kan välja färger, typsnitt, lägga in widgets o.s.v.
Jag tror att den största anledningen till att blogg.se´s mallar är så enkla (i alla fall för mig) är för att de har separat Stilmall och Kodmall. Enkelt uttryckt kan man säga att Stilmallen (CSS-kod) styr utseendet, och Kodmallar (HTML-kod) styr innehållet på en sida/blogg.
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Svar: men åh, tack vad glad jag blir! :)

5

sv; tack så mycket duu! :D ja verkligen :) tack detssamma!
kram

6

sv, åh tack verkligen!! hoppas du stannar och fortsätter läsa!

7

SV: ååh tack så jätte mkt sötnos! Glad du gör mig! :')

8

sv: hihi ja dock är detta bara ett torp i skogen men ja hahaa.. landet är fint! ;)

Svar: Okej :-) Ja, det var utanför stan i alla fall ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

sv. Tack detsamma. :)

10

Åh vad kul att du gör designer!:)
Jag hoppas jag får pengar när jag fyller år (5Juli) så då ska jag nog beställa en design av dig!:D

Svar: Ja, jag tänkte prova på ett tag att ta emot designbeställningar. Vad roligt att du kan tänka dig att beställa en design av mig :-)
Roligt med fler som fyller år i början av juli :-) Själv fyller jag den 8 juli.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?