Välkommen Måndag!
Två helt random bilder från nationaldagen.
 
Känns som det är dags att göra ett litet avtryck här nu, så ni inte tror jag dött ;-) Upptäckte att jag inte bloggat på hela helgen! I och för sig är det ingen lång tid, men i bloggvärlden (i alla fall den svenska) är det väldigt lång tid ;-)
Den här helgen har jag i alla fall ägnat åt att redigera/efterbehandla bilderna från torsdagens fotografering.
Det är beviset på att jag verkligen valt rätt när det kommer till yrke... att jag gärna sitter och arbetar både på kvällar och helger! Jag känner inga som helst hinder från att sitta på helgerna och redigera bilder.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva om just nu, så här säger vi; På återseende :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag har också börjat ligga lite blogglågt över helgerna.
Kanske drar jag igång med bloggande igen då, jag vet inte. men över sommaren känns det helt rätt att ligga lite lågt md helgbloggning.
Önskar så att du ska få jobba med foto på heltid.
Ha en fin måndag!

Svar: Ja, på sommaren brukar det vara ganska skönt att köra bloggen på sparlåga. Tycker hela bloggvärlden brukar vara ganska lugn den här tiden; då man vill passa på att hitta på andra saker :-)
Däremot har jag lite delade känslor angående min egen bloggning just nu, då jag har en massa blogglust, men inte så mycket intressant att blogga om. Får nog ta mig i kragen och göra lite fler fotorundor :-)

Ja, det skulle vara så ROLIGT att ha möjligheten att arbeta med foto på heltid! Jag hoppas så innerligt att jag kommer att kunna göra det :-D

Hoppas du haft en bra dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?