Adorable little vintage desk @Dollarstore
 
Idag åkte jag iväg en kort stund till Dollarstore, innan de stängde för dagen.
Och där hittade jag detta lilla guldkorn till skrivbord. I och för sig är det lite i minsta laget (för mig), men jag tycker ändå det var alldeles otroligt gulligt!
Något HELT annorlunda än mitt tråkiga, klumpiga, slitna hörnskrivbord från Jysk...
Tyvärr kostade denna lilla pjäs 1000kr (på DOLLARSTORE!!) så det står INTE hemma hos mig just nu.
Om det ändå fanns kvar den dagen jag köper hus...
 
Dollarstorebutiken i Piteå.
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh galet fint!

Svar: Ja, visst var det ett underbart litet skrivbord!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SV: Tack! Vilka fina bilder du tar.

Svar: Tack så mycket :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Såå fina!

Jag väntade också länge innan jag köpte studioblixtar, för att jag tyckte det var dyrt.

4

Svar: kul att du gillade den, tack! :D

5

ÅH vad fint! Synd att man inte går omkring med tusen kronor till övers sådär...

sv; Eller hur?! Jag kan bli lite småbitter någon gång sådär, men struntar ofta i att "uttrycka" det eftersom jag inte vill upplevas så himla negativ. Men tillslut går det liksom inte hålla inne längre haha!

Skönt att ni ändå är några stycken som håller med om mina punkter! (Hade känts lite fånigt om jag var den enda som reagerade på dessa saker, haha..)

Tack så mycket, och detsamma! Kram <3

Svar: Ja, visst var det ett otroligt fint litet skrivbord! Håller med; det är synd att man inte bara kan snyta ut 1000 kr lite när som helst ;-)
Ja, man måste få kunna ha småbittra dagar ibland, för att inte explodera inombords. Tror det blir lättare att fokusera på att vara positiv om man släpper ut det bittra någon gång då och då.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?