Deltar i fototävling med temat Fantasi
 
Tänkte att jag skulle prova på att anmäla mig till en fototävling. Det var verkligen evigheter sedan!
Denna tävlingen anordnas av theaholmqvist.blogg.se i samarbete med fotofyndet.se och temat är Fantasi.
Hoppas det går bra med en bild där jag använt penslar i Photoshop. Annars får jag leta reda på en annan bild.
 
Klicka här för att komma till tävlingen.
Era fantastiska kommentarer!
1

Lycka till!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

sv; Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! :)

Jag tycker att det är helt okej att ha redigerat sin bild så som du gjort, så länge du har tagit en grundbild som du arbetat utifrån, så som du har gjort med boken. En annan deltagare har tagit en bild på en tjej och "manipulerat" bakgrunden och det är som sagt okej så länge man har tagit en grundbild! :)

Jag har mejlat företaget och de tycker att det är okej, om du nämner/länkar till de tre priserna i ditt inlägg, så de uppmärksammas på så sätt istället :) Vill inte tvinga någon att bli medlem på sociala medier om man inte är det.

Svar: Tack :-) Vad roligt att jag kan vara med även utan Facebook :-D
Hoppas du haft en bra helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?