Första Mars och försenat Galleri Fredag
Bilden är från sommaren 2012, och alltså INTE fotad idag.
Mars är ju trots allt fortfarande en vintermånad.
 
1:a Mars.
Två månader av 2013 har redan gått. Jag vet att jag tjatar, men huuur gick det till?!
I år är dessutom påsken väldigt tidig; redan i slutet på denna månaden. Kan inte direkt säga vad som kommer hända under Mars. Har tyvärr inga konkreta planer.
Ni då? Några speciella planer inför Mars?
 
Ny månad betyder ju även värdinneskifte i Galleri Fredag, och den här månaden är det min tur. Måste erkänna att jag inte har en aning om hur jag tänkte när jag satte temat "Fredagskänsla" som första tema ;-P  Har inga bra tidigare bilder på det temat, och har inte haft möjlighet hittills idag att fota några.
Därför måste jag tyvärr meddela att mitt eget bidrag till temat blir lite försenat. Hoppas det är okej :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Fredagskänsla var det lättaste av dina teman tyckte jag. Jag kör det idag också! ;-) +lite magi :-)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?