God morgon torsdag!
 
Eh... är det torsdag??! Vad hände med den här veckan egentligen?!?
Alla veckor går i och för sig i rasande fart, men den här tar priset! Den har verkligen gått i ljusets hastighet, då det ju var måndag igår...
Huuur kan det då vara Nyfredag idag?
 
Och vad gör jag upp klockan 6 på morgonen, kanske ni undrar? Jag är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg (annat än när jag t.ex. jobbar då jag självklart måste kliva upp)...
Jag ska skjutsa min syster till andra introduktionsdagen på sitt nya jobb :-) 
Och man kan säga såhär... även om jag brukar sova längre så mår jag bara BRA av att komma mig upp tidigt för en gångs skull!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Nyfredag är det.
OCh tiden flyger minsann!
Trevligt att du fick ge dig upp i ottan, det blev ju ett bra foto-op för dig!
Fin Bild på dig också!

Svar: Ja, visst går tiden SNABBT! Och jag vet inte vad det är med just den här veckan, men jag vet ärligt talat inte var den tagit vägen ;-)
Ja, det var ganska skönt ändå att jag kom mig upp tidigt imorse. Jag hatar egentligen att "sova bort halva dagen", då det känns som om HELA dagen är förstörd om man sover till typ 11-12... Samtidigt är jag väldigt morgontrött, vilket inte rimmar särskilt bra med det jag skrev innan ;-)

Tack för berömmet om bilden! Det känns roligt med tanke på att jag var så "ofixad", oduschad o.s.v. Så nu, i skrivande stund, är det betydligt bättre :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?