Har jag någon anledning att jubla?
 
Då jag är extremt dålig på det här med växtligheter så måste jag härmed ställa en fråga till er...
Jag kan egentligen typ ingenting om blommor och sådant, så för mig är det mer "åh, det här var vackert. Det får fastna i min kamera"...
 
Därför ställer jag nu frågan till er och hoppas att ni är bättre än mig:
Hittade detta träd idag. ÄR det någon typ av körsbärs, eller är det något helt annat?
Frågar av den anledningen att det är rosa blommor som växer på ett träd, men samtidigt ser de inte riktigt ut som bilder jag sett av sådana. Och dels vet jag ju att sådana träd inte växer här uppe...
Så, som sagt, har ni någon aning om vad det är?
Era fantastiska kommentarer!
1

SV: hihi okej jag skulle ALLTID välja att åka utomlands till något varmt land :D förresten vilken snygg blogg du har!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min blogg :-D Jag har bara lite svårt att bestämma mig för vilken typ av design jag vill ha ;-)
Ja, att åka till värmen är inte dumt, speciellt om man åker under våra deprimerande (onödiga) vintermånader :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?