Julias projektarbete, Studentklänningen
 
Tredje delen av bilderna från Julias projektarbete.
Karamellen i hennes kollektion! Den vita klänningen med blåa detaljer som hon sytt upp för att använda på studenten.
Visst är den fin!!
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka vackra bilder, Erica!! Fasiken vad duktig du är,
Julias klänning är fin. Roligt att just du fick fota den.
Frös hon som en hund då ni tog bilderna? Brrrrrr,,,,,,
Vackerrt ljus och fin modell/designer

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
Däremot, såhär i efterhand, ser jag att jag trots allt gjort en del nybörjarmisstag; som t.ex. horisonten genom huvudet/halsen på en del bilder. En grundregel inom fotografi: placera aldrig modellen / kameran så att horisonten går genom halsen!

Ja, det var jätteroligt att jag fick möjlighet att fota bilderna till hennes projektarbete :-)
Och ja, jag är så imponerad över hur tappra de var under fotograferingen. Det var veckan efter påsk, som du ser en hel del snö kvar och runt nollgradigt. Och med alla ombytena tog fotograferingen två timmar, så frös gjorde de! Som tur är hade vi bilen i närheten, så ungefär i halvlek så värmde vi oss en stund där :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Klänningen var ju hur fin som helst! Och du är så duktig med kameran! :)

Svar: Ja, visst var klänningen otroligt fin! Jag är så imponerad att hon både designat och sytt upp den själv :-)
Och tack för bildberömmet! Detsamma till dig; du är otroligt skicklig med din kamera :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag måste bara få säga tack igen för att du fotade, det känns så fantastiskt roligt att ha så fina bilder på projektarbetet!

Svar: Varsågod :-) Jag vill också säga tack, för att jag fick äran att fota klädkollektionen :-D
Hoppas du får ett riktigt bra slut på gymnasietiden, och lycka till i framtiden :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?