Tjutoa*
 
G R A T T I S  morfar :-D
80 år
Era fantastiska kommentarer!
1

Din morfar är lika gammal som min pappa.
Pigga 80-åringar nuförtiden.
Grattis till din fina morfar!

Svar: Ja, det är verkligen skillnad på 80-åringar (och pensionärer i allmänhet) nu och förr. Dessutom var det ju också ganska ovanligt att man förr i tiden blev så pass gammal som 80 år. Och idag är det inte alls särskilt ovanligt :-)

Nu innan påsk dog ju farfar, men han fyllde 90år i höstas. Och de två av hans systrar som fortfarande lever är 96 respektive 93 år. Deras äldsta syster dog för tio år sedan, och hon blev 88år. Och jag tror att deras mamma också blev runt 90år. Så de blir rätt så gamla i Petterssonssläkten ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?