Catching fire
 
På onsdag blir det bio. Ska gå och se premiären av The hunger games; Catching fire.
Kruxet är bara att jag inte kommit mig för att läsa ut den ännu, och jag vill läsa boken innan jag ser filmen (vill det med alla filmer som är gjorda efter böcker). I alla fall så läste jag ut första boken strax innan första filmen, samt började på bok två. Men av någon anledning kom jag av mig.
 
Så mina närmaste planer är att läsa så mycket jag hinner ikväll nu ikväll innan jag somnar. Plus att jag har ju trots allt tre hela dagar på mig sen ;-)
 
Ska ni gå på premiären av Catching fire på onsdag?
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?