Novembernatt
 
Finns det någon mer där ute i cyberrymden som är vaken den här tiden?
Förmodligen sover väl de flesta, men å andra sidan är det fredagkväll/natt...
Själv ska jag strax gå och sova. Det har blivit mastodontsovmornar den här veckan, och trots att jag älskar att sova så hatar jag att sova bort dagarna. Därför måste jag försöka skärpa till mig nästa vecka.
 
Nåja, i alla fall så fick kameran följa med ikväll när jag var ut med hunden. Det är mörkt och blött ute, men det kliar i fotofingrarna.
Det blev inte många, men ändå några bilder att visa upp. Så att ni inte tror att jag lagt bloggandet på hyllan, liksom ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

fina bider

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Snyggt dokumenterat, Erica!
Gillar det verkligen.

Svar: Tack! Vad roligt att du gillade mina nattbilder :-D
Det är en utmaning i sig att fota med en hund som drar i andra änden av kopplet ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Grymt fina bilder :D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jodå, jag var vaken då och är även nu. :p Nattuggla som jag är.

Svar: Vad skönt att höra att det inte bara är jag som nattugglar ;-) Av någon anledning blir jag alltid som mest kreativ på natten, typiskt nog... :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Härliga bilder! Kramar!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Så lite så! Kram på dig!

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?