Snart...
 
...är det JUUUUUL!!!
Längtar så jag tror jag ska spricka!
Era fantastiska kommentarer!
1

MMMMMMM…vilka bilder!! SÅ fulla av allt det jag älskar med julen!!! Jag längtar också, och dina bilder är så vackra.
Först Thanksgiving, sen JUL!!!
:-)
Vore jag som du skulle jag tjuvstarta liiiite nu. Tror inte jag skulle kunna hålla mig :-)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Ja, just nu är längtan oerhört stark, därav en massa sådana inlägg på bloggen ;-)
Jag tänkte pynta upp lägenheten på torsdag-fredag. Har lite ärenden och så imorgon, men på torsdag har jag bara Arbetsförmedlingen på morgonen; så efter det SMÄLLER det :-D Juuuuuuuul!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åh så mysiga och vackra julbilder. Dessa får mig också att längta till julen :) Vi har tjuvstartat med julen lite grann :P några julstjärnor och prydnadeer har fått åka fram :D

Svar: Tack! Bilderna är från december/jul förra året, så jag kan knappt vänta på att få ta nya :-D Längtar verkligen enormt just nu, men imorgon och/eller på fredag blir det till att julpynta, så det är adventsmysigt på söndag :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Superfina bilder:D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

En del av dina bilder är riktigt bra, schyst focus och bra exponerat :)

Om du känner fört så får du gärna kolla in min blogg om tv-serier
Http://FifthSeason.blogg.se

Mvh: Jeppe :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Hoppas du haft en riktigt fin andra advent!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?