Vad vill ni se/läsa om i min blogg?
 
Som ni märkt är jag inne i en period av bloggtorka just nu. Det händer inte mycket, vilket gör att det inte finns så mycket att berätta om. Och årstiden just nu uppmuntrar inte direkt till någon vidare fotoinspiration. Kameran har inte varit flitigt använd den senaste tiden, kan jag meddela.
 
Så nu frågar jag er:
Vad vill ni se i min blogg? Vad vill ni läsa?
Vad gillar ni bäst?
Finns det något i min blogg ni stör er på? (vill gärna ha feedback på vad jag kan förbättra). 
Tips? 
 
Jag vet att jag, när jag ställer dessa frågor, brukar få svaren att bara fortsätta som jag gör och blogga om det jag vill/gillar. Och självklart ska man göra det, MEN nu skulle jag verkligen vilja höra era önskningar på inlägg. Er feedback på innehåll och utseende i min blogg. Lite som en marknadsundersökning, så att jag kan göra bloggen så bra som möjligt!
 
I skrivande stund har jag 98 följare på bloglovin´ (bara det känns helt otroligt :-D) och drömscenariot skulle vara om alla ni ger feedback/kommenterar/berättar era åsikter till detta inlägg.
Extra roligt skulle vara om speciellt ni som kanske lagt till min blogg, men är osäker på om ni gillar den eller inte, svarar. Att ni skriver vad som skulle få er att vilja stanna kvar som läsare på bloggen.
Jag skulle bli så tacksam!
 
Till sist vill jag bara säga att jag älskar er som kikar in här, ni som följer min blogg och ni som tar er tid att lämna en liten kommentar innan ni lämnar bloggen ♥
 
TACK på förhand! /Erica
Era fantastiska kommentarer!
1

Hej Erica!
Jag vet inte, jag tycker redan du skriver så trevligt + att di fotar SÅÅÅ vackert.
Jag tyckte det var kul när du hade din fotoskola. DET var lärorikt också, så den får du gärna ta upp igen.
Annars vill jag ha fotobomber, tankar, vardagsliv.
Ha en riktigt fin dag idag!

Svar: TACK för din feedback! Det betyder så mycket för mig att få läsa era önskemål :-D
Vad roligt att du gillade fotoskolan! Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt varför jag slutade med den. Minns att jag satte mig ner en gång och skrev ner en lista med inlägg att publicera i den, men jag hann inte beta av hela innan projektet rann ut i sanden. Börjar nog vara dags att damma av den listan ;-) Tack för att du påminde mig om den :-D

Bildbomber kommer absolut att fortsätta, och alldeles snart är det ju december också. En toppenmånad även fotomässigt :-D

Hoppas du får en fin fortsatt tisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag vill se mer foto. Du är en jättebra fotograf och jag vill se mer av dina fina bilder! Lite foto- och redigeringstips skulle kanske vara roligt också :)

Svar: Tack för din feedback! Det betyder otroligt mycket för mig att få läsa :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

SV: äsch, tjuvstartar lite ju ;D
Japp, vet.. men tycker det är lite onödigt, trots allt samma dricka juuu ^^
HAHAHAHA SERIÖST?! Sommarmust?! :D omg, trodde inte det fanns, hahahahah ! :O

4

Vardagsbabbel, foton, fototips - det är sånt jag gillar.

Svar: Tack för din feedback!! Jag uppskattar otroligt mycket just feedback från er läsare :-D
Ha en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?