Best schools in Piteå
Klicka på bilden för att komma till artikeln.
 
Inte för att jag går i skolan längre, men jag bor ju ändå i den här stan samt är uppvuxen här; så det känns roligt :-) 
Det finns mycket skit i Piteå. Det händer mycket skit i Piteå. Mer än man kan tro! MEN jag tycker ändå det är en bra kommun att växa upp i. Jag har i och för sig bott här hela mitt liv så jag är förmodligen väldigt partisk, men måste ändå säga att jag MYCKET hellre växt upp här än typ i någon storstad som t.ex. Stockholm. 
Eller Luleå. Ursäkta mig Luleåbor, men jag har aldrig tyckt om Luleå! Har alltid tyckt det varit en sådan opersonlig stad. 
 
P i T E Å  -  Det är hit du kommer när du kommer hem.
Era fantastiska kommentarer!
Visionizer
1

Piteå är säkert en bra kommun att växa upp. Har själv bott där i 20+ men jag uppskattade aldrig senaste åren. Fruktansvärt trist stad, för att inte tala om människorna. Men gillar man inte en stad är det ju upp till var och en att försöka hitta en som man trivs bättre i, och det gjorde jag...

Svar: Jag har bott här i 29år och 3månader (är 29år och 3månader), och jag kan i och för sig hålla med dig. Just nu känner jag mig väldigt kvävd i den här stan. Det är en typisk småstad och det händer aldrig någonting här (SPECIELLT inte under vinterhalvåret). Jag skulle mer än gärna prova på att flytta någon annanstans (gärna utomlands), men jag är ganska säker på att jag kommer tillbaka hit förr eller senare. Jag vill helst att mina framtida barn (OM jag får några) ska växa upp här!
Jag älskar Piteå; trots dess brister :-D

Och du har så rätt; idag har vi ju möjligheten att bosätta oss precis var vi vill och hitta en plats vi trivs på. :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?