Fototriss - Stillhet
 
Tänkte att jag skulle vara med på Fototriss den här veckan.
Det roliga är att jag faktiskt råkade ha färska bilder som passade perfekt till just veckans tema, vilket är STILLHET.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Fint trissat. Översta bilden är min favorit av dem.

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Fastnade för den mittersta bilden direkt! Den har något magiskt över sig med stillhet och en liten gnutta ödslighet. Bra gjort med den här trissen! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min triss :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Fantastiskt vacker triss du åstadkommit!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Det hade du verkligen, dimman gör att man känner tystnaden i dina bilder och skidspåret måste vänta på den första åkaren ett tag till.

Svar: Tack :-D Ja, jag tyckte bilderna från den här platsen passade väldigt bra till just detta tema :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Underbara bilder som passar perfekt på temat!

Ha en fin söndag!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Underbara bilder ♥ Du har fångat ljuset så fint i alla tre bilderna, det kommer in i bilden från precis rätt håll för att bilderna skall bli något extra. Fint!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Vakkert lys og nydelig stemning!

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Godmorgon fint trissat stillhet ..Önskar en skön söndag

Svar: Tack! Och god morgon :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Tack för komentaren! Fin triss du visar upp, verkligen stillhet å hög nivå´! Kul du fått med att skotrar också ska stanna ;)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min triss :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

10

Oj så fina bilder. De passar perfekt till veckans tema. Lätt dis blir ofta så bra på bild och visar den stillhet som naturen kan erbjuda!

Svar: Tack :-D Ja, när det ligger dis strax över marken (helst vid gryning och skymning) blir det oftast riktigt fina bilder! Och när det är dimma :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

Jättefina lugna bilder med rätt känsla!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

12

Vackert med mild höstens ljus !!! Här hittar man lugn o ro !

Svar: Tack :-D Ja, det går verkligen bra att hitta lugnet när man är på sådana platser!
P I X E L I E - Erica Pettersson

13

Vilka ljuvligt stillsamma höstbilder platsen är som gjord för en promenad för mej och gänget;-)
Ha en skön söndag

Svar: Tack! Ja, det är verkligen en stillsam plats. Den här årstiden! Det är nämligen en badplats, så under somrarna är det fullt av liv där. Tror det är just därför som platsen känns lite extra tom (övergiven) nu under hösten...
P I X E L I E - Erica Pettersson

14

En vacker, stillsam triss!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

15

Så vackert, en stillhet som jag gärna tar till mig nu när jag skall lägga mig efter nattens arbete :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

16

Vackra stillsamma bilder, första bilder min favorit! =)

Svar: Tack :-D Vad roligt att du gillar bilderna!
P I X E L I E - Erica Pettersson

17

Din andra bild gillar jag verkligen! Underbar stillhet INNAN vinterns alla skotrar brummar förbi...

Svar: Tack! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

18

Toppentriss med genomgående vackra bilder som förmedlar stillhet! För mig är mittenbilden helt magisk!
Trevlig helg!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

19

Superfina bilder:D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

20

h men du vilka fina rogivande bilder..jag känner höstkänsla och frisk luft. Vackert.

Svar: Tack! Ja, jag kom dit när solen var på väg ner och stannade tills den gått ner. Så det var riktigt avkopplande att vara där (förutom att det blev rätt kallt efter en stund ;-))
P I X E L I E - Erica Pettersson

21

Så vackra stillsamma bilder du visar oss. Känns lite norrländska. Gillade färgerna i alla tre. Särskild de vid vatten.

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Ja, de är fotade i torsdags här i Piteå; eller i Öjebyn, strax utanför själva stan :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

22

Vackert!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

23

Riktig stillhet som andas underbar höst och friskhet. En natur jag gärna vill ströva i. Vackert!

Svar: Ja, det var riktigt stillsamt och avkopplande att gå runt och fota just där :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

24

DÄR hade jag verkligen velat sitta och njuta av just stillheten :-)

Svar: Ja, det var riktigt vackert; speciellt då när jag var där (precis under solnedgången) :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

25

Fina bilder på naturens rofyllda stillhet.

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

26

Så fina guldskimrande bilder! Jag gillar dem verkligen!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

27

Intresserad av träning & motivation :D kika in lite hos mig då vetja!

Svar: Hej och varmt välkommen till min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

28

Så fina bilder!!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

29

otroligt vackra bilder som förmedlar stillhet!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

30

Vackert!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

31

Bilder som andas stillhet, lugn och ro och även lite vemod. Oerhört fina!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

32

Tack för fina kommentaren!
Stillsamt trissat :) snyggt komponerat och fångat ljuset!
Ha en fortsatt trevlig söndag

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina trissbilder :-D
Ha en fin söndagseftermiddag/kväll!
P I X E L I E - Erica Pettersson

33

Riktigt fina foton!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

34

Jätte fina höstbilder som förmedlar stillhet.

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

35

Känner verkligen stillheten!!!!! Vackert och lyriskt!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

36

Otroligt fina bilder, du är en talang!
Naturen är ett härligt tema, men att kunna fånga på bild det som ögat ser är inte alltid så lätt. Det har du klarat utmärkt.

Svar: Tack! Vad glad jag blir över dina ord :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

37

Det här var vackra bilder på stillhet. Riktigt fina.

Svar: Tack för dina snälla ord :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

38

Vackra rofyllda bilder som andas stillhet!
Gillar speciellt din sista bild med den härliga gula busken/gräset som lyser upp och gör mig glad!

Svar: Tack för dina snälla ord :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

39

Verkligen fina stilla bilder. jag njuter
Ha en fin vecka
Kram Meta

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D


Ha en fin vecka du med :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

40

SV: tack så mkt!
Detsamma, jätte fina bilder :)
Kram fiffi

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

41

aaaaaah, vilka vackra bilder. Jag kikade vidare i din blogg och hittade hur många "stilla" bilder som helst!!

Svar: Tack för dina snälla ord :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

42

Åh så fina bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

43

Jättefin triss, gillar höstljuset i bilderna.

Svar: Tack :-D Jag lyckades komma till den platsen precis när solen höll på att gå ner, så jag fick bilderna under solnedgången :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

44

Otroligt sköna och vilsamma bilder.
/Kiki

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

45

Otroligt fina bilder du tar. :)

Svar: Tack för dina snälla ord :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

46

Riktigt meditativt! Väl trissat!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

47

sååå fina bilder!!

Sv:Tack! :D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

48

Så utruleg vakre bilder.

Fin kveld frå Anne-Mari

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

49

Vakkert trisset og jeg tror jeg foretrekker midtenbildet.
Ha en flott kveld :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

50

Fina bilder till det stillsamma trisstemat.

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

51

Alldeles underbar triss! Vilken känsla i varje bild!

Svar: Tack! Vad roligt att höra/läsa :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

52

En lyckad triss som verkligen stämmer in på temat - stillhet. Snyggt!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

53

Vackert!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

54

Åh, vilken underbar triss. Så fina färger och ett härligt ljus. Gillas.
//jonna d

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

55

Så fantastiskt vackert! Ja jag är ju ingen objektiv person eftersom jag härstammar från Lappland där jag har min barndomsgård kvar och är där så ofta jag kan, sådär 6-8 veckor per år. Bor och jobbar i Stockholm så det är inte bara att kvista dit en helg ;-)

Svar: Tack :-) Ja, det är vackert här uppe :-) Tråkigt när man inte kan åka upp så ofta som man vill; men skönt att du får möjligheten några veckor i alla fall :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

56

Härlig triss som verkligen andas stillhet & lugn och ro. Jättefint fotat!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?