Hej Tisdag!
 
På något mirakulöst sätt löste sig internetproblemen utan att något behövde göras *peppar peppar*.
När det gäller mina datorer brukar det aldrig gå så enkelt, om man säger så... Men jag hoppas att jag verkligen hade tur den här gången :-)
Tisdag är det idag... den femtonde oktober. En helt vanlig dag med andra ord.
Vädret här uppe hos oss kunde inte vara bättre. Eller, okej; varmare kunde det ju alltid vara. Men jag ska absolut inte klaga över hur den här hösten varit i överlag. Många vackra dagar!
 
Vad gör ni en vanlig höstdag som denna?
Era fantastiska kommentarer!
1

Grymt fin bild! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?