Kyrkstugor i höstskrud
 
Och så var helgen över och vi har en ny, tom vecka framför oss att fylla med nya äventyr :-)
Har fortfarande inte så mycket att skriva, utan bjuder istället på dessa höstbilder från Öjeby kyrkstad.
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka underbart vackra bilder, Erica.
SÅ fint allting.
Älskar bilden du har av löven på marken.
Ha en fin måndag UTAN internetstrul.

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D Ja, det är verkligen vackert ute just nu, även om det börjar vara den punkten då alla de vackra löven lite sakta börjar ramla av ;-)

Datorn kunde tyvärr inte koppla upp till internet på hela dagen igår, och jag (och Bredbandsbolagets support) trodde det kanske kunde vara nätverkskortet eller något sådant. Tänkte ringa till min lillebror idag och höra vad han tror (han har hjälpt mig mycket tidigare med mina datorer), och precis nu råkade jag kasta en blick mot nätverksikonen; och då såg det ut som vanligt igen... Kan ju försvinna igen, då jag inte riktigt litar på datorer, men det skulle vara härligt om det faktiskt rättade till sig själv för en gång ;-) Jag har inte direkt haft den turen tidigare, så tycker jag är värd det ;-)

Ha en fin dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Otroligt fina bilder du har. Väldigt bra photograf du är! :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir över dina ord :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?