Galleri fredag-widgeten 2013-09-20
Hejsan alla temadeltagare!
Så var det fredag (igen) och jag måste tyvärr säga att jag "gjort det igen"...
Av någon anledning har jag totalt glömt bort (förträngt eller nåt´, jag vet inte ;-)) att det redan är fredag. Jag hade tänkt gå ut och fota nya bilder till mitt bidrag den här veckan, men det har alltså inte blivit av. Och jag vill verkligen publicera NYA bilder den här veckan!
 
Det är även ett tema jag sett fram emot, så jag ska verkligen ta mig ut och fota bilder till det!
 
Veckans tema i Galleri Fredag är alltså GATUFOTO.
Och här kommer widgeten, där ni kan skriva upp er/länka till ert bidrag...
Jag lägger in den i ett eget inlägg så att ni inte ska behöva vänta på widgeten.
 
 
UPDATE: VARFÖR verkar vädret vara så emot mig?? Jag hade ju bestämt att jag skulle gå ut idag för att jag absolut ville ha nya bilder till dagens tema. (Och den senaste tiden har det ju inte blivit av att gå ut och fota så mycket.) Och så vaknar jag upp till världens höstrusk med REGN idag :-( 
Åh, vad jag blir less!
 
UPDATE 2 (söndag kväll): Bara för att jag bestämde mig för att jag ville ha NYA bilder till veckans tema så har det regnat i princip HELA helgen! Något uppehåll har det i och för sig varit, men det har varit grått och tråkigt ändå.
Usch, vad trist!
 
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?