Gallery Friday: Sprakande
God Fredag på er allihopa! 
Så var det återigen fredag, vilket betyder att det är dags för fototemat Galleri Fredag. Det är även så att det är September månads sista tema, vilket i sin tur betyder att det är mitt sista tema. 
 
Däremot så kommer jag tyvärr inte ihåg om det var någon som anmält sitt intresse att ta över värdinneskapet i oktober. Är det någon som vill ta över nästa månad? Skriv gärna det i en kommentar, eller skicka iväg ett mail till [email protected].
 
Mitt sista tema är alltså SPRAKANDE.
Tyckte det passade rätt bra såhär när hösten gjort intåg hos oss :-)
Behövs väl egentligen inte så mycket ord, utan bilderna får tala för sig själva den här gången.
Dessa bilder är i och för sig fotade den 5:e september, så det är ännu mer höstiga färger nu. 
 
Länkwidgeten finns under bilderna. )
 
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vackra sprakande höstlöv!

Svar: Ja, just på den platsen var/är det verkligen sprakande härliga höstfärger då och just nu :-D Ha en finfin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?