God morgon Lördag!
Ursäkta alla bilder på samma motiv (frukosten) ;-)
 
Tänkte att jag skulle försöka komma igång med att blogga regelbundet igen. Det är minsann på tiden...
Så då kör vi!
Lördag idag. Igen. Känns som om det alltid är fredag eller lördag, men inte mig emot. Det är trots allt något speciellt med helg, även om jag inte har något jobb för tillfället.
 
Hoppas ni får en fin lördag!
Era fantastiska kommentarer!
C
1

Fina bilder. Det ser riktigt gott ut! :)

Svar: Tack! Och varmt välkommen till min blogg :-D
Ja, det var riktigt gott. Märkte också att även en sådan pass vanlig frukost känns lite extra speciell när man "dukar upp" den sådär ;-)

Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åh så mysigt, jag älskar att duka upp frukosten så allt ser mycket mer lockande ut. Det blir mysigt på en helt annan nivå :D

Svar: Ja, det kändes riktigt mysigt att duka upp sådär lite extra speciellt. Bara det att hälla upp fil och flingor i ett dessertglas istället för i en vanlig djuptallrik gjorde att det kändes lite "lyxigare" :-)
Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?