Livstecken och Chokladbollar
 
Ursäkta att bilden är så totalt orelaterad till inlägget, men har tyvärr allmänt så dåligt med bilder just nu.
Och igår eftermiddag fick jag ett sådant extremt sug efter just Chokladbollar, vilket var evigheter sedan jag åt.
Dessutom är pärlsocker inte det jag helst väljer att rulla dem i, men hade inget cocos hemma.
 
Annars då?
Tja, det knallar och går... Alldeles för snabbt för det mesta.
Jag menar; VAR tog 2013 egentligen vägen (seriös fråga)??? Det var ju nyss nyår, och nu är det helt plötsligt bara ett par månader kvar till jul...
2013 har i alla fall varit ett väldigt speciellt år. Samtidigt som det inte hänt någonting, har det hänt en hel del (känns det som).
 
Så nu vi får väl se vad de tre sista månaderna har att erbjuda...
Era fantastiska kommentarer!
1

Det är en fin bild!
OCH det ser verkligen gott ut. MUMS!
Ja, vart har detta år tagit vägen? Jag säger detsamma.
Snart är det verkligen jul....

Svar: Tack :-D Det var gott också :-) Jag har varit dålig på att komma ihåg kameran den senaste tiden, så jag försöker komma tillbaka till att fota mera vardagsbilder :-)
Ja, visst har året gått SNABBT! För snabbt, tycker jag. Har inte riktigt hunnit med, känner jag.

Ha en fin fortsatt onsdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?