Lördagstacos
 
Tacos blev lördagens middag. Är det inte lite underligt att de gånger jag fotar och bloggar om middagsmaten så är det typ alltid just Tacos...? Nåja, det är väl för att det förmodligen skulle bli en rätt trist blogg om jag publicerade maten jag åt varje dag ;-P
Era fantastiska kommentarer!
1

Super mumsigt :>

Svar: Ja, det var riktigt gott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SV: nämen tackar så mycket :)

3

SV: hehe, håller med ^_^ Såg Dumma Mej filmerna för första gången denna vecka och jag är nu helt fast i Minions :D

Svar: Ja, de är bäst :-D Jag såg första filmen hos min lillebror för 1-2år sedan (minns inte exakt, då tiden går så snabbt nuförtiden) och fastnade för dem redan då :-) Tyckte det var riktigt roligt att det kom en tvåa nu också :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Tacos är min favoritmat! så himla gott, har du testat med ananas i ? kram :)

Svar: Ja, tacos är riktigt gott! Men för min del gäller det att jag inte äter det för ofta, då jag tyvärr snabbt blir less ;-)
Nej, har inte testat med ananas i, men har sett andra använda det. Brukar köra på det mest basic ;-) Måste nog testa lite nytt snart :-)

Ha en fin fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

sv; Ja, det tycker jag!! Vad är din favoritmat?? :)

Svar: Mina absoluta favoriträtter är Surströmming, Palt och Spagetti&Köttfärssås :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Vi åt tacos igår!

Svar: Gott :-D
Jag tycker att även om Tacos blivit väldigt "uttjatat" i Sverige de senaste åren så är det väldigt gott och perfekt helgmat :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?