Storhandling och fredagskväll
 
Tyvärr inga roligare bilder än storhandling, men de är ju relevanta för inlägget i alla fall ;-)
Kylen har gapat rätt tom ett tag, men igår kom mina pengar in på kontot. Så idag, lagom till fredagen, stod storhandling på schemat.
Det är alltid härligt med ett nypåfyllt kylskåp :-)
 
Annars? Tja, det är ju fredagkväll. Alltid något :-) Och trots att denna veckan gått lika snabbt som alla andra så har jag faktiskt kommit in i lite fredagskänsla idag!
Något positivt kom från att åka och handla strax efter kl.16 en fredageftermiddag...
Vad ska ni pyssla med för skoj denna sista fredagen i september då?
Själv ska jag nog bara ta det lugnt och mysa här hemma. Passa på och njuta av det faktum att faktiskt ha tak över huvudet och värme en dag som idag; när höstvädret (regnet, kylan och mörkret) härjar där ute.
Kanske fixa iordning någon typ av ätbart fredagsmys, men vet inte vad. Tips?
Era fantastiska kommentarer!
1

Vi är alltid hemma på fredagskvällarna och myser :-D. Orkar inget annat efter arbetsveckan... För tillfället är det Idol som gäller på fredagskvällarna - barnen vill se det och jag tycker också det är ganska kul :-).
Härligt med nyfyllt kylskåp! Inte kul när det gapar tomt...
Ha en skön helg!

Svar: Ja, att stanna hemma och koppla av/mysa på fredagskvällarna är riktigt skönt. Det är så mina fredagar också brukar se ut. Och i ärlighetens namn har jag aldrig varit särskilt mycket för att "gå ut" just den kvällen; inte ens i tonåren.
Ja, det känns otroligt bra med ett nyfyllt kylskåp :-D

Ha en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?