Ingen åska. Åska. Ingen åska
Bilden är från det stora åskovädret den 27:e juli;
molnen ser alltså inte ut så idag (meddelande p.g.a. detta inlägg).
 
Idag när jag kom hem gjorde jag iordning en liten picknick och tänkte att jag skulle åka ut till Gläntan en stund för att njuta av värmen. Och på sidan av huset där min lägenhet är såg jag bara blå himmel.
Dock, när jag kom ut på Timmerleden, såg jag mycket osäkra moln. Men jag fortsatte ändå då jag inte sett något på väderprognosen om åska.
När jag kom fram till Gläntan tog jag dock upp mobilen och kollade igen, eftersom jag var lite orolig i och med att jag lämnat datorn igång. Och då visade prognosen (och molnen då) ÅSKA :-(
Och då jag som sagt var orolig i och med datorn vände jag om och åkte hem.
 
Nu är det ett par timmar senare, och det har varken åskat eller regnat. *peppar peppar*
Typiskt! Men det hade jag väl i och för sig kunnat slå vad om...
 
Vad jag vill säga med detta inlägg vet jag väl inte riktigt, utan jag behövde nog mer skriva av mig ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?