July through my iPhone
 
Juli 2014 - En enda lång värmebölja...
Best Summer EVER!!
Era fantastiska kommentarer!
1

Hej Erica!
Kul att titta in på din blogg igen efter långt uppehåll.
Ja, vilken SOMMAR det var. HELT otroligt fin!!
Ljuvlig!
Ser att du kan fortsätta att njuta av fin och ljuvlig värme!!
BRA!!

Svar: Hej! Välkommen tillbaka efter sommaren :-D
Ja, sommaren 2014 har verkligen varit helt i en klass för sig. Underbart! Det kommer bli mycket svårt för 2015 att slå...

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej! Jag tänkte fråga ifall du kanske vet vad det är som är fel på min bloggdesign eftersom du verkar kunna det här med bloggdesigner :)
Det är så att mina svar på kommentarerna jag får inte syns. De finns där men är "osynliga". Om man dubbelklickar och drar över så syns texten (ungefär som om man skulle kopiera). Och när man då ser texten så är den även utanför kommentarsrutan eller vad man ska säga. Du har inte lust att titta in på bloggen och kanske ge tips om vad felet kan vara?
Skulle bli jätte tacksam :)

Svar: Hej! Tyvärr kan jag inte ge något exakt svar, då jag inte vet riktigt hur det ser ut i din stilmall (i och med att det finns så många olika). Men det verkar som om färgkoden för dina svar i kommentarerna är vit, och att det kan vara därför man måste markera dem för att de ska synas.
Det borde finnas (i alla fall i min designmall, som i grunden är blogg.se´s gamla mall "Nature") ett stycke någonstans som heter .response { eller liknande. Om du hittar ett sådant stycke i din mall så skulle jag gissa att det innehåller bland annat "color: #FFFFFF;" vilket betyder vit textfärg. Ändra i så fall den färgkoden till en annan. Till exempel så är #000000 svart färg.

Lycka till!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?