Äntligen!
Nu får jag skriva det... Äntligen!
Jag är färdig med julklapparna :-D Har endast en oinslagen, då jag har en liten sak kvar att köpa till den klappen. Men det går så fort att jag räknar mig själv som FÄRDIG!
Nu kan jag njuta av morgondagen... dagen före julafton.
 
Det enda som faktiskt känns lite tråkigt just nu är att vi hade sista dagen på Miroi nu under måndagen. Det kommer att bli så tomt att inte åka dit, speciellt som det är länge sedan jag skrattat så mycket som de senaste veckorna. 
Nåja, nu blickar vi framåt. Snart ett nytt år, vilket (förhoppningsvis) betyder nya möjligheter :-) 
 
Avslutningsvis bjuder jag på några nytagna, juliga bilder...
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Skönt att vara klar med julklapparna och väldigt fina bilder du lyckas få! :) (får lite julkänsla nu)

Svar: Ja, det är verkligen skönt att vara färdig med julklapparna :-D
TACK för bildberöm! Vad roligt att du gillar dem :-D

Hoppas du får en riktigt God Jul!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag kan också säga äntligen :D

Vilka fina bilder! Vill passa på att önska dig en fin Jul!

Svar: Ja, visst är det SKÖNT när man äntligen kan säga att man är färdig med julklapparna :-D
Tack för bildberöm! Hoppas du får en riktigt God Jul!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?