GOD JUL!
Jag vill bara kika in här en sväng innan julfirandet börjar på allvar, och önska er en riktigt


GOD JUL!





Era fantastiska kommentarer!
1

God Jul Erica!

Svar: God jul! Hoppas du hade en riktigt trevlig julafton! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Emma
2

God fortsättning på dig!

Svar: Tack! Detsamma :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
3

Hej, hej! Hoppas du hade en trevlig jul. Har läst att Sverige äntligen fick
vinterväder, och det är ju alltid välkommet vid jul. Har har vi haft ett
perfekt väder hela julen. Juldagen var det så varmt att joggar(idioterna) :)
var ute och sprang i shorts.
Juldagen beslutade jag mej för att köra in till Washington (ca en halvtimmes körning)
Såg nästan ut som en ödestad; få bilar på gatorna. Juldagen är den enda dagen på
året. då alla museéer är stängda. (Washington har en otrolig mängd muséer)

Senare blev det julmiddag hos en väninna tillsammans med mina döttrar och tre
barnbarn plus en del andra gamla vänner - en av dem har jag känt i över 50 år)
Det var verkligen trevligt.

Allt i allo var det en lugn och skön och mycket njutbar jul. Ingen stress här!

Svar: Hej :-D Ja, jag hade en riktigt trevlig jul! Vi var 15 personer (14 vuxna och systerson Elias, 6 månader) hemma hos mamma och pappa.
Ja, vi fick en vit jul i år. Jag såg dock att det i södra Sverige började snöa på julafton, eller dagen före. Hos oss kom den lite tidigare –redan veckan innan kom det ganska ordentligt med snö. Och i skrivande stund är det 19-20 minusgrader. Jag håller krampaktigt tummarna för att det ska bli varmare igen. Det får mer än gärna hålla sig runt nollgradigt och snön får hemskt gärna tina bort igen.

Jag kan förstå att det är väldigt öde ute på juldagen i USA. Trots att jag älskar den svenska julen, så har jag en dröm om att i alla fall en gång i livet prova på att fira en äkta amerikansk jul, i USA.

Vad mysigt med julmiddag med vänner och familj :-) Och det låter så roligt när man har vänner som man känt så länge som flera decennier :-)

Härligt att din jul varit lugn och skön :-D Hoppas du får en riktigt Gott Nytt År också :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

God fortsättning på dig! :D

Svar: Tack! Detsamma :-D Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
5

Det var ju en julkommentar till att börja med, men i dag får det bli
GOTT NYTT ÅR - HAPPY NEW YEAR till Erica fr Ruth i Virginia!

Svar: Tack! Detsamma :-D
Ja, det är fortfarande julinlägget högst upp i bloggen ;-) Har inte blivit av att blogga sedan julafton, av någon anledning, trots att jag haft saker att blogga om :-)

Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År och en mycket fin start på 2015!!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?