Ladda ner mina pepparkaksikoner!
 
Jag vet inte om det finns något intresse av detta; men det känns som om det var så länge sedan jag delade med mig av något designmässigt.
Därför tänkte jag att jag skulle slå in mina pepparkaksikoner i ett paket och lägga in här för fri nedladdning :-) 
I paketet finns tio (10) st. ikoner för bland annat lite olika typer av sociala medier.
 
Innehåll
En HEM-knapp (för "gå till startsidan"-länk)
Twitter
Instagram
Facebook
You Tube
Bloglovin (hjärtat)
RSS-ikon
Mail
Pinterest
Flickr
 
I paketet finns även två olika mappar, men det är samma ikoner på båda ställena.
Skillnaden är att i ena mappen är det JPEG-filer och i andra är det PNG-filer.
 
JPEG – Lättare att snabbt öppna, bara dubbelklicka som vanligt för att öppna i datorns bildvisningsprogram. Dock är bakgrunden på varje ikon vit, vilket betyder att bloggens bakgrund (där ikonerna ska ligga) måste vara vit. Annars blir det en "vit fyrkant" runt ikonerna.
 
PNG – Här är bakgrunden på varje ikon genomskinlig. Det betyder att oavsett vilken färg din blogg har så passar ikonerna in.
 
 
Klicka här för att ladda ner pepparkakspaketet!
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?