Bye Bye Panoramaannons!
 
Nu har jag använt upp mina "sista" bloggpoäng (har några hundra kvar, men man kan ju ändå inte börja använda dem förrän man når 2500, så att jag förlorar dem må vara hänt).
Köpte min sista Synas för att publiceras nu ikväll klockan 19:30 (12000 poäng tror jag den kostade, och de poängen ville jag använda innan jag lade ner detta). Jag vet att det var Melodifestivalen ikväll, men tänkte att just därför kanske halvtimmen innan programmets start kunde vara hyfsad. Kanske många passar på att kolla bloggen innan det är dags att bänka sig framför TV:n ;-)
 
Tiden resulterade i 5 nya kommentarer och ungefär 95-96 unika besökare (ca. 50 extra).
Dock känner jag mig inte lika "bitter" som efter tidigare försök, eftersom jag redan innan bestämt att jag skulle "säga upp" detta efter att min Synas visats.
Jag tycker inte det är värt att dras med den FULA reklambannern högst upp i bloggen för ett tiotal extra besök en gång i halvåret...
 
Så NU slipper jag (och ni) den gräsliga annonsen på min blogg!
Bye Bye Panoramaannons!
Era fantastiska kommentarer!
1

Mycket bra beslut tycker jag :)

Svar: Tack :-)
Ja, det kändes rätt att plocka bort annonsen. Kändes inte riktigt värt det att behöva dras med den (ibland var ju annonsen otroligt stor) för kanske 30-40 extra besökare en dag en gång i halvåret...

Synas fungerar ju trots allt inte som det var tänkt, om man inte redan har massvis med läsare sedan tidigare.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?