Vilken typ av gratisdesign vill ni ha?
 
Jag har gjort iordning en till gratisdesign som jag snart ska lägga ut.
Men tänkte även passa på att fråga er lite grann ifall ni har några speciella önskemål på kommande gratisdesign (att ladda ner)?
Om jag ska göra nästa design enligt någon speciell "nisch" (stavas det så?), t.ex. någon av de här ovanför? Eller någon annan?
Finns det någon typ av gratisdesign ni saknar ute i bloggvärlden?
Era fantastiska kommentarer!
djurteamet
1

hej! Jag skulle jättegärna vilja ha en desig i ämne djur! jag mailar dig! tack på förhand

2

Hoppas att du får en trevlig vecka! :)

Svar: Detsamma :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?