10/365 - Jag passar dagens tema
Dagens fråga i Bloggutmaning365 är Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också.
 
Jag har gnuggat mina hjärnceller ett bra tag, men jag kommer tyvärr inte ihåg vilka lekar jag lekte. Om jag lekte något annat än möjligtvis Gömma nyckel, Kurragömma och så någon gång.
Som jag skrivit tidigare så var jag mest ett inomhusbarn som till stor del ritade, skrev och läste.
 
Av den anledningen hoppar jag över utmaningen idag.
Men jag återkommer imorgon, så vi hörs då :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Det var helt klart ett svårt ämne. Jag minns knappt vad jag lekte heller, förutom häst och röda vita rosen ;)

Svar: Ja, det var riktigt knepigt. Tror som sagt det beror mycket på att jag knappt lekte lekar som barn, utan var mer för att rita, läsa och skriva inomhus ;-)
Däremot kom jag på att även vi lekte häst någon gång på rasterna i lågstadiet (det hade jag i princip glömt bort) :-)

Ha en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?