4/365 - Hiss & Diss 2013

+ Nya fotouppdrag/utmaningar (bröllop)
+ En toppensommar, vädermässigt
+ En riktigt fin höst
+ Min fotoutställning på Hortlax bibliotek
- Brist på jobb
- Snål ekonomi
- Dålig fotoinspiration
- Dålig blogginspiration/uppdatering






Det var svårare än jag trodde att hitta saker att skriva på min hiss -och disslista, men det blev i alla fall lika många på varje sida. Först dominerade minussidan, vilket kändes både tråkigt och konstigt. Jag har ju trots allt haft en sådan bra känsla under 2013.
Men så kom jag på att jag ju faktiskt haft en fotoutställning också (konstigt att jag glömde det; det var ju en av de roligaste sakerna under året!) och det stod plötsligt lika :-)

Nu håller vi tummarna för att 2014 blir ett år då plussidan dominerar!
Era fantastiska kommentarer!
1

Hur fick du texten att dela upp sig i två spalter?

Svar: Jag har lagt in en speciell CSS-kod i stilmallen som styr just de spalterna. Och sedan skriver jag inlägget i HTML-redigeraren, för att kunna lägga in själv HTML-koden som "hör till" CSS-koden.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Unn
2

Hej, gå gärna in på min blogg och titta runt lite! Jag har tävlingar nästan varenda vecka och nästa vecka ska jag ha en tävling som jag kallar "bästa bloggen vecka 2" :D <3

http://unnstjerndahl.horseworld.se

3

Hoppas 2014 skjuter i höjderna :D Kul att läsa, jag gör också årsutmaningen :D

Svar: Tack! Ja, vi ska hoppas att 2014 blir ett år att minnas -på ett positivt sätt :-D
Vad roligt att du också är med på utmaningen! Lycka till!

Jag var in snabbt på din blogg; Vad FIN den är! Ska kika in den lite närmare vid tillfälle :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Himla fin blogg! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Välkommen hit, och välkommen tillbaka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Skönt att du kom upp i jämvikt i alla fall!
Kul med utmaningen så man får tänka till lite extra!

Svar: Ja, det kändes skönt att det blev lika till slut i alla fall :-) Speciellt som det var mer på minus från början ;-)
Ja, utmaningen är verkligen rolig! Jag hoppas innerligt att jag kommer klara ända in i mål :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?