5/365 - 5 saker du vill göra under 2014
 
Sista dagen av första veckan i Liies Bloggutmaning365 är frågan: 5 saker du vill göra under 2014.
Jag hoppas mina bidrag blir lite roligare senare; ska i alla fall försöka få med någon bild, då detta trots allt är en fotoblogg.
 
Så, vilka fem saker önskar jag mig då av år tvåtusenfjorton?
 
1 — Fotografera mera!
Fotoinspirationen är så välkommen; den får gärna behaga sig att titta fram redan nu.
 
2 — Bli en bättre bloggare!
Jag säger samma sak om blogginspirationen. Dock känner jag att det är på god väg med denna bloggutmaning samt 365foton2014-utmaningen. Det hade varit underbart roligt om jag i alla fall en (1) dag under detta år kunde få prova på att ha fyrsiffrigt antal unika besökare. Men det är långt bort för min lilla blogg, så det är inget mål.
 
3 — Få ett jobb!
Ord är väl egentligen överflödiga här... Mycket löser sig med ett jobb; Pengar. Rutiner. Socialt. Samhällsnytta.
 
4 — Få fota på uppdrag.
Jag vill ju i framtiden försörja mig på fotograferandet, och det skulle ju vara roligt att börja någon gång ;-)
 
5 — Göra något / vara med om något riktigt värt att ta upp i årssammanfattningen 2014.
Jag vet egentligen inte riktigt vad det skulle vara... Men jag skulle innerligt vilja göra något speciellt. Verkligen LYCKAS med någonting! Någonting som gör årssammanfattningen lite roligare än att bara månad efter månad skriva "i ****** hände ingenting speciellt". Visa att även jag kan lyckas med något. 
Men som sagt; jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Ännu.
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?