Ansiktslös
 
Fick något ryck nu på morgonen och satte igång att teckna lite.
Upptäckte vilken anledningen var att jag slutade sist ;-) Anatomin blev rätt konstig (milt uttryckt) ;-P
Även håret behöver en hel del övning.
Men övning ger ju färdighet, sägs det :-)
 
Jag väntar alltid med ansiktet till sist, och vill helst inte rita dit det då jag absolut inte kan rita just ansikten. Känns som jag bara förstör bilden ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag tycker det ser jättefint ut. Skulle gärna se henne med ansikte också.
Kul att du tecknar, det gjorde jag jättemkt förr. SÅ länge sedan jag satt med ett block nu.

Svar: Tack :-D
Ja, det är otroligt länge sedan jag tecknade också. Ibland får jag sådana "teckningsryck", trots att jag är så självkritisk ;-)

Ansiktena brukar jag alltid dra ut på, då det tyvärr är det jag är sämst på ;-) Hittade en annan teckning i blocket sedan någon gång; även den ansiktslös ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vad duktig du är!! Mycket imponerad!!

Svar: Tack! Vad glad jag blir :-D Det brukar inte bli att teckna så ofta, eftersom jag är väldigt självkritisk ;-) Tror det var en bidragande orsak till att jag drogs till fotograferingen; att man kan avbilda något exakt som det ser ut ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Ser riktigt snyggt ut, vad duktig du är! :) Kram

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jättefin teckning! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?