En månad utan godis
 
Så var det sista januari.
Årets första, och TRÅKIGASTE, månad är slut.
Det betyder också att första godisfria månaden detta år har passerat (jag har varit utan godis i en månad).
Bara därför (att jag kom att tänka på det) så blev jag lite extra godissugen just nu ;-)
Nåja, jag känner mig fortfarande inne på att köra året ut, så det är inga problem. Godissuget brukar inte hålla i sig så extremt länge.
 
Det som har känts lite extra jobbigt just den här gången är att jag inte bara hållit mig ifrån godis, utan även övriga sötsaker/onyttigheter som t.ex. fika, chips (inte för att jag brukar äta chips särskilt ofta, men ändå) och sådant.
Att inte äta sådana saker har jag inte bestämt något speciellt slutdatum för, så jag tar det mer "månad för månad".
 
Men men...
Nu har jag i alla fall klarat av första månaden :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Heja dig!!
FORTSÄTT så!!! Tycker du är jätteduktig. Jag vet att det inte är lätt. Du får njuta av mumsiga clementiner och annan frukt istället.

Svar: Tack :-D
Ja, då och då känns det lite extra jobbigt. Men jag tänker på hur det känns nästa nyår, när jag klarat ett helt år till :-D

Just nu är fruktskålen full med Kiwi och Bananer :-)

Ha en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Du är så duktig!!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Shit vad du är duktig! Jag vill inte vara utan mitt lördagsgodis...

Svar: Tack :-)
Ja, ibland är det lite kämpigt (speciellt på helgerna) Men min envishet tar över ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?