Happy Friday
 
Bjuder på några svartvita bilder från när jag hade Canon med mig ut på stan för ett tag sedan.
 
Och så var det fredag igen.
Tänk att halva januari redan gått! Tycker den här månaden har gått riktigt snabbt, om jag jämför med hur januari brukar kännas. Den där känslan av att månaden aaaldrig tar slut har jag, till min glädje, inte känt i år.
Men jag klagar inte.
Nu håller vi bara tummarna för att våren kommer extra tidigt också...
...
Nåja, man kan alltid drömma ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Tycker också januari går i racer-fart, men jag längtar inte till våren :-)
Fina svartvita bilder.

Svar: Ja, visst går januari ovanligt fort i år!
Jag blir däremot snabbt trött på vintern, så jag skulle inte ha något emot en tidig vår ;-)

Tack för bildberöm och hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?