Same but different
 
Jag har "uppdaterat" en av logotyperna från mitt tidigare inlägg; lagt in olika färger på själva slutarsymbolen.
Därför behöver jag er hjälp även här, så jag skulle bli jätteglad om jag får feedback även här. 
Jag vill även passa på att säga TACK för den feedback jag fick i förra logotypeinlägget! Ni ska veta att jag verkligen uppskattar att ni tar er tid att skriva vad ni tycker :-D 
 
Nu gjorde jag alltså en ljus -och en mörkgrå variant av själva symbolen, och så en i färg.
Jag är dock lite kluven när det gäller den...
På ett sätt skulle det vara roligt att dels ha en lite mer färgglad logga, och dels att den innehåller själva de tre grundfärgerna (plus grön).
Men samtidigt känns det som om den inte blir lika enkel (som jag vill ha den) i färg.
Plus att det kanske vore mer praktiskt att ha en i gråskalan? Med tanke på att jag t.ex. snabbt kan ändra den så den passar på en mörk bakgrund och så...
 
Vad tror ni? Vad tycker ni?
Vilken av dessa gillar ni bäst?
 
Jag vet att det blev två sådana här inlägg efter varandra nu, men det känns verkligen som att jag vill hitta en logotype som jag trivs med. En jag skulle kunna tänka mig att behålla länge, då jag inte tror det är så smart att byta hela tiden? ;-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag skulle säga den ljusa i gråskala. Enkel och lättförändrad samt om du vill ha den på dina bilder så drar den minimalt med uppmärksamhet.

Svar: Tack för din feedback! :-D Jag blir verkligen otroligt tacksam över er som tar er tid att svara på dessa inlägg om just logotypeskisserna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Nr 1 och 2. :)

Svar: Tack för ditt svar :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag tycker bäst om den första. Diskret men ändå tydlig.

Svar: Tack för ditt svar :-D Jag är verkligen tacksam för den feedback jag får från er, speciellt på dessa inlägg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Monika Nordqvist
4

Hej Erica!
Vi väntar än på våran foton som du tog på våran familj den 6:e juni i Luleå:) tänkte när du trot att vi får dom?

Svar: De är på väg :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

När jag ser de färgglada så tänker jag på en foto tjänst från google. Men den i mitten fast kanske lite mörkare ton och ev någon bit i den symbolen som kan vara färg?

Svar: Tack för din feedback! :-D Jag uppskattar verkligen de svar jag får på speciellt dessa inlägg angående logotyperna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Den första eller andra. Färg går bort! :)

Svar: Tack för din feedback! Jag uppskattar verkligen den feedback jag får på speciellt dessa inlägg angående logotypen :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?