Ett säkert vårtecken
 
Vårblommor, vårjacka och tygskor i all ära; men det jag tycker är vårtecknet över alla andra är när gatorna och trottoarerna blivit sopade! Jag ÄLSKAR verkligen känslan som infinner sig när jag går ut samma dag som all vintersand är borta från gatorna! Och i år har det verkligen legat typ tonvis med sand ute...
Detta brukar alltid ske i Maj, men gatorna i Piteå blev sopade redan nu i veckan. I MARS!
Jag har fortfarande svårt att ta in att det faktiskt är nästan snöfritt redan nu.
Håller bara tummarna att detta inte betyder att sommaren blir konstig. Typ att det blir oktober i augusti eller något sådant. Vi får höst nog tidigt ändå.
 
 
Som en liten bonusbild: Detta är ju i och för sig dock också ett vårtecken ;-P  Vattenpölar...
Och när jag tog dessa bilder blåste det verkligen STORM! Gällde att "hålla i hatten" ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?