Jag vill skapa med ord
Jag är ju en fotomänniska. En fotointresserad människa. Fotograf.
Men under hela min uppväxt är det intresset för att skriva som legat väldigt högt upp, och under större delen av uppväxten ville jag till och med bli Författare. Drömyrket nummer ett.
Sedan växte jag i och för sig upp och insåg att jag trots allt inte riktigt har vad som krävs för att komma hela vägen fram vad gäller skrivandet. Sedan upptäckte jag ju fotograferandet, och pusselbitarna föll på plats.
 
MEN jag tycker fortfarande om att skriva. Att skapa med ord.
Och nu har det intresset blossat upp igen. Jag skulle tycka det var jätteroligt att prova på att skapa en sådan typ "kapitelberättelseblogg".
 
Skapade en speciell blogg för det ändamålet, vilken finns länkad i menyn i headern; Skapa med ord.
Där har jag lagt ut ett inlägg med handlingen till en eventuell berättelse, och det skulle vara jätteroligt om ni gick in och lämnade en liten kommentar ifall det låter intressant.
Men ni får hemskt gärna skriva även om ni inte tycker det låter intressant. Huvudsaken är att jag får respons på inlägget, så jag vet om jag ska starta upp historien eller låta den gå vidare till papperskorgen.
 
Tack på förhand!
Era fantastiska kommentarer!
1

Svar: Så sant! Skriver ut alldeles för lite bilder egentligen. Så himla kul att ha "utanför" datorn :)

Svar: Ja, jag är likadan. Jag har så mycket bilder i datorn, och jag har tänkt länge att jag ska framkalla en massa av dem, men av någon anledning blir det inte av ;-)
Jag gjorde fotoböcker (med bilder från Belgienresan för två år sedan) och gav bort i julklapp. Men jag har inte gjort någon till mig själv... Jag måste nog ta tag i detta snart ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?