På tal om glass...
 
Jag är och har aldrig varit överdrivet förtjust i glass (förutom Ben&Jerry´s då ;-)) och har därför aldrig haft så bra koll på nyheter som kommer ut.
Men nu såg jag att i år har GB tagit tillbaka "tacoglassen" (Winner Taco), och att jag upptäckte det beror säkert på min nostalgiradar som alltid är på.
 
Rätt kul ändå :-) Tänk om de kunde ta tillbaka fler nostalgiglassar!
Som Cool Bits, Igloo, Spinn, Magnum Choklad och Solero shots :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

åh jag skulle vilja ha tillbaka solero shots :D

Svar: Ja, det skulle vara trevligt om den kom tillbaka :-) Solero shots och så Cool bits :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Taco glass? Låter konstigt... Haha!

Svar: Ja, förstår att det låter konstigt med tanke på namnet :-)
Dock är det ju inte tacosmak på glassen (DET hade nog varit weird!), utan det är vanlig vaniljglass med kolasås(?), täckt med choklad. I ett rån som är format som ett tacoskal, som du ser på bilden :-)

Denna glass fanns i GB´s sortiment någon gång i slutet på 90-talet eller början på 2000-talet (minns inte exakt).
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?