Another Monday – Another Week
Vad är det jag brukar säga om veckodagarna... veckorna består typ endast av måndagar och fredagar!
Idag är det måndag igen. Vilket betyder att det kommer att vara fredag typ imorgon ;-)
Man hinner inte ens bli "veckotrött".
 
Annars då?
Tja, det kom aningen snö för ett par dagar sedan. Men det har, som tur är, tinat bort igen.
I would LOVE a winter without snow!!
 
Farsdagsmiddag i lördags (en dag för tidigt, jag vet. Men det passade bäst att ta det på lördagen).
Fotografering igår. Och det var verkligen helt underbart att få rasta Canon ordentligt. Han har mest fått ligga och samla damm de senaste månaderna. Tyvärr. 
Jag har velat fota, men inte haft särskilt mycket inspiration. Har ingen aning om varför, då det faktiskt funnits fototillfällen och vackra dagar. 
 
Vi hörs snart igen, vänner!
 
En gammal bild (hösten 2013) för att inte inlägget ska bli bildlöst.
Era fantastiska kommentarer!
1

Visst är det så att veckorna går fort. Jag vet. Galet.
Så bra att Canon fick komma ut och rastas lite :-)
Hoppas vi får se lite bomber här snart då.
Ha en fin måndag!

Svar: Ja, visst går det läskigt fort! Snart jul... :-)
Canon trivdes mycket bra att få arbeta :-D Då det var en barn/familjefotografering vågar jag tyvärr inte lova att bilderna kommer upp på bloggen. Men om jag får tillstånd (efter att jag levererat bilderna) så kan det hända att det kommer upp någon bild :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
2

Vill ha mer bilder på björkar - PLEASE!

Svar: Tack för fototipset :-D Kan nog hända att det kommer lite fler björkbilder framöver (min "fotohjärna" började genast arbeta :-))
P I X E L I E - Erica Pettersson

linda
3

Hej! Designar du bloggar?

Svar: Ja, jag designar bloggar för 500kr/st. Men, tyvärr, bara till bloggar som ligger på blogg.se (alltså de som har ändelserna "blogg.se", "webblogg.se" samt "blo.gg"). Andra bloggplattformar har jag tyvärr inte tillräckliga kodkunskaper för. Men på just blogg.se kan jag fixa det mesta :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Ja, en snöfri vinter vore underbart!

Svar: Ja, visst vore det underbart! Jag håller fortfarande tummarna för det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?