När ni (kanske) trodde jag dött...
...återvänder jag till bloggen ;-) 
Som sagt kanske ni tror jag dött, och det kan man nästan tro... Fruktansvärt vad KASS jag varit på att uppdatera den senaste tiden!
Detta inlägg blir tyvärr bildlöst, då jag inte har tillgång till mina bilder för tillfället (sitter inte vid min egen dator/mina egna hårddiskar). Men det kommer; jag lovar!
 
Var bara tvungen få skriva av mig lite angående dagens (och gårdagens väder), då jag blir så DEPRIMERAD av att titta ut genom fönstret. Just nu, när jag skriver detta, är det uppehåll. Men alldeles nyss snöade det; ganska ordentligt till och med.
Som tur är så är marken väldigt blöt, vilket gör att snön inte lägger sig :-)  Men det är väl bara en tidsfråga, antar jag.
Det är INTE meningen att man ska bo här uppe! Jag får tyvärr panik när jag tänker på att vi har 6½ MÅNADERS vinter kvar om det börjar redan nu.
Jag är ju som ni vet uppvuxen här i Norrbotten, och jag älskar Piteå (det är en underbar stad att växa upp i). Men vårt klimat med ett halvårs vinter håller på att göra mig tokig!!
 
Gaaah!
Over and out!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Här i Stockholm har det varit kring +10 grader och regn senaste dagarna Men idag försöker solen titta fram =)

Svar: Vad härligt med plusgrader i alla fall :-D Just nu tar jag hellre regn än snö, då jag inte är redo för vintern (vilket jag i och för sig aldrig blir ;-))
I helgen har det dock varit en del plusgrader även här i Piteå, så näst intill all snö har hunnit smälta bort :-D Håller tummarna att den håller sig borta också!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?