NejNejNejNejNejNej!!!
Vaknade upp till detta idag...
Vill inte! Vill inte! Vill inte! Vill inte! Vill inte!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag håller med dig jag!!

Nej nej nej och åter nej, vill inte ha vinter än!

Svar: Precis! Snön ligger ju ändå alltid kvar tills i Maj, så den kan helst vänta några månader till innan det blir vinter...
Jag hatar verkligen att bo här uppe! Skulle helst av allt vilja flytta utomlands i oktober och återvända i mitten på maj... :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Behåll snön! Här har det regnat. Hellre det än snö.

Svar: Håller med; jag tar också hellre regn än snö. Snön kan gärna få vänta tills i januari, eller ännu bättre: att den aldrig kommer...! Kände hur humöret sjönk i botten när jag vaknade och tittade ut genom fönstret idag...
Håller tummarna för att det ska tina bort så fort som möjligt (snöar fortfarande, men det är väldigt blött).
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Usch ja, jag tänkte detsamma när jag såg skiten. Hoppas den försvinner fort.

Svar: Word! Vintern får mer än gärna vänta i flera månader till (helst att vi får samma typ av vinter som förra året, men med mindre slask/is) :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Oj oj...
Men den försvann väl fort igen, kan jag tro.

Svar: Tyvärr inte (men jag hoppas fortfarande, då det ser ut att ska bli några plusgrader om några dagar).
Men i skrivande stund (måndag) ligger snön fortfarande kvar. Den är väldigt blöt, och vägarna är mer slaskiga än snöiga, men tyvärr ligger snön kvar ännu.
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Åh, vad mysigt :) Jag vill också ha snö :P

Svar: Jag skänker gärna vår snö till dig ;-) Jag avskyr snö, kyla och vinter...
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Jag som tycker snö är så fint :) Men vill hinna med två av mina höstfotograferingar först, sen kan jag få din snö så jag kan fota vinterporträtt ;)

Svar: :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Det är först idag som vi fick denna syn här i Haparanda. Vill faktiskt inte heller ha detta just nu :S

Svar: Håller verkligen med: snön kunde absolut vänta ett par månader till...! :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?