Bara för det underbara ljuset...
 
Dessa bilder är i och för sig inte nya, utan det är ett tag sedan jag fotade dem (typ 2-3 veckor). Hade inte tänkt lägga ut dem när det blev så sent, men jag känner att jag måste bara för att jag älskar ljuset i dem ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag gillar bilden där du bara har kvar färg på fanta-burken =) jag har också några bilder som är så, det är så underbart att kunna mixtra med bilderna i färg och kontraster. Nu har jag ingen systemkamera.... än. Men jag brukar kunna ta relativt bra bilder med de jag har. Snart kommer hösten och alla fina träd, då blir det en masa att fota :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar den :-D Ja, visst blir det härligt med sådana bilder; färgklickbilder :-)
Idag tycker jag de flesta kameror är så pass bra att man knappt behöver en systemkamera för att ta bra bilder :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?