Jag har blivit med Twitter
Dagen är här; den dagen jag helt ärligt inte trodde skulle komma.
Den dagen då jag skaffade Twitter.
Mikroblogg har ju aldrig riktigt varit för mig, då jag föredrar den riktiga varan, men jag har insett att ju fler sociala medier man deltar i desto större är chanserna för jobb. Naturligtvis måste man ju tänka på vad man lägger ut/vad man skriver. Jag är inte dummare än att jag fattar det. Men jag tror att om man bara använder sunt förnuft och faktiskt kan stå för det man skriver så är man hyfsat säker... 
 
Pitetjej är mitt Twitternamn.
Pixelie var redan upptaget, men jag tror det blir bra att ha samma namn både på Twitter och Instagram :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Hehe så kul! Själv förstår jag mig inte på twitter alls. :P

Svar: Ja, vi får se hur länge det håller ;-) Jag förstår mig inte riktigt på det ännu heller, men det blir säkert bättre med tiden :-)
Hoppas du får en fin fortsatt måndag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åh spännande, det får man följa :)

Svar: Vad roligt att du tycker det :-) Vi ska se hur länge min Twitter överlever ;-) Jag förstår inte så mycket än, men det kommer nog... :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag har inte twitter. Förstår mig inte heller på det, haha!!
:-)
Men, ja, du kan ju ha kontot iaf, om inte annat för att följa andra. DET skulle vara den enda anledningen om jag skulle skaffa, men jag tror inte det blir ngt Twitter för mig.

Svar: Ja, jag trodde inte att jag någonsin skulle skaffa Twitter ;-) Och på ett sätt är nog en liten del av mig fortfarande emot det (föredrar ju som sagt riktiga bloggar). Vi hade en liten föreläsning för ett par veckor sedan om det här med sociala medier och vad de har för betydelse för jobbsökning. Att många arbetsgivare idag rekryterar via sociala medier idag. Och de vanligaste som togs upp i detta sammanhang var typ Facebook, Linked-in och Twitter. Så av den anledningen bestämde jag mig för att prova ;-)

Hoppas du får en fin fortsatt tisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Eva
4

Tack så jätte mycket! Visst är det fint med vitt! Och jag älskar min matsalsmöbel!

Svar: Ja, vitt är verkligen snyggt! Jag älskar även hur ljust det blir :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Lycka till med att hitta ett jobb! :)

Svar: Tack! Ja, jag är verkligen less på arbetslösheten nu...!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

vad kul, jag älskar twitter! :D

Svar: Vad roligt :-D Jag förstår mig så mycket på det ännu, men det kommer nog :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Så kul! Jag lägger till dig. :)

Svar: Vad roligt! Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?