Nu är det höst
 
...på gott och ont, kan man väl säga.
Jag gillar självklart de fina färgerna så håller på att ta plats. Men jag gillar inte det faktum att sommaren är slut. Som sagt har den här sommaren varit helt enkelt UNDERBAR, men som alltid är den för KORT!!
Jag vill inte bo här längre!
Eller... jag vill bo här mellan maj och september, så att jag hinner vara med om våren, sommaren och en del av hösten. Men vintern kan jag gärna slippa helt och hållet.
Era fantastiska kommentarer!
1

Fina bilder! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Så fina bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Känner igen känslan! Jag börjar fundera på att emigrera från oktober -> april. :P

4

Känner igen det där. Funderar på emigrera från oktober -> april.

PS! Ibland fastnar inte mina kommentarer här. Får skriva om dom igen. Hoppas det inte blir dubbelt bara....

Svar: Ja, visst skulle det vara underbart att flytta utomlands under vinterhalvåret! Jag skulle inte tveka länge om jag fick något sådant erbjudande någonstans ifrån :-)
Angående kommentarerna: Ibland kan det vara så att det går lite segt på själva bloggportalen, men kommentarerna kommer fram efter ett tag ändå (oftast) :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?