Godis både för ögonen och smaklökarna
Lite då och då, när jag lagt upp kalasbilder, har ni kanske lagt märke till att de innehållit bilder på väldigt vackra tårtor (den här till exempel). Nej, det är inte jag som gjort dem (så duktig är jag inte ännu).
Det är min syster som gjort dem, och jag tänkte att jag skulle visa upp ett kollage såhär i ett eget blogginlägg vilka vackra skapelser hon gjort hittills.
Bilderna är lånade med tillstånd från hennes facebook.
 
Och då hon även gör egna smycken tänkte jag passa på att länka till hennes sida. Gå gärna in där och kolla:
temasmyckedesign.blogg.se
 
 
Snyggt, eller hur!
Miniontårtorna är mina absoluta favoriter :-D
Allting gjort i sugarpaste. Förutom pralinerna då förståss ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Wow, gud vad fina bakverk :)

Svar: Ja, visst är de fantastiska!! Hon har gjort alla detaljer själv (av sugarpaste). Och jag kan lova att de är lika goda som de är vackra :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

TJUSIGT!! WOW. Jag är imponerad. Jobbar hon som konditor?
Jättefint!

Svar: Ja, visst är de snygga :-D
Nej, hon arbetar inte som konditor. Hon är helt självlärd inom den här konsten, och tillverkar dessa skapelser till födelsedagar och sådana tillfällen :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vilka fantastiska tårtor! Nästan för fina för att ätas!! :-D Jag kan bara göra gräddtårtor, jag :-).

Svar: Ja, visst är de fina! Som konstverk :-)
Gräddtårtor är inte fy skam de heller :-) Det brukar vattnas i munnen när jag ser de bilder av era tårtor som du brukar lägga ut på bloggen :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

MEN JISSES vilka läckra bakverk jag vill äta ALLT NU haha:) hoppas annars du haft en kul helg.

Om du gillar New England kan du kika in min nya post:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Svar: Ja, visst är de snygga! Och jag kan lova att de var lika goda som vackra :-)
New England-stil ÄLSKAR jag! Jag gillar sådär ljust, en blandning mellan chabby chic och New England :-D Ska kika in på din blogg :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Åh vilka coola och fina tårtor :)

Svar: Ja, visst är de snygga! Och de var lika goda som de är fina :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Alltså miniontårtorna! Så fina!

Svar: Ja, visst är de fina :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?