SC – Påsk
 
Tidigare i veckan blev jag inbjuden att gå med i ett blogg/fototema som kallas Saturday Challenge, vilket är ett tema som drivs av fyra duktiga fototjejer (Johanna, Amanda, Aina och Malin) och går ut på att vi varannan lördag tolkar ett bestämt tema och lägger ut på våra respektive bloggar. 
Jag tyckte det lät så roligt, och det verkar vara ett trevligt gäng, så jag beslutade mig för att hänga på.
Jag gillar att det är varannan lördag = inte lika mycket stress att få fram en bild som ett tema med tätare deadlines, utan man kan satsa på att verkligen få fram en bra bild istället :-)
 
Idag är temat Påsk, och mitt bidrag fick helt enkelt bli en bild på mitt vackra påskägg :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

glad påsk :)

Svar: Tack, detsamma :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

svar: Åh tack så jättemycket! :D Ja eller hur, välkommen till gänget :)

Detsamma!

Svar: Tack! Det känns så roligt att få vara en del av ert fotogäng :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?