Nu är det jul här i mitt hus...
Innan jag åker till jobbet tänkte jag publicera de bilder jag lovade igår kväll -de andra bilderna jag tog på mitt julpynt.
Det tål att upprepas... Jag ÄLSKAR verkligen julen, och speciellt den tiden som leder upp till själva julhelgen. Det känns som att den helgen går så snabbt att det är tiden innan man måste ta tillvara för att hinna njuta av allting runt omkring; som pyntet.
Och det blir sannerligen något alldeles extra då man faktiskt får upp julgranen. Det är mysigt innan också, men det är som att sista pusselbiten faller på plats, liksom. Håller ni med?
 
Nej, nu måste jag snart börja dra mig mot jobbet och veckans första arbetsdag.
Dessutom funderar jag på om jag skulle åka direkt till Luleå en sväng efteråt, för att kolla lite på julklappar. Om jag hittar några där. Gick ett par timmar på stan här i Piteå i lördags, men hittade bara två klappar. Och i år vill jag börja/bli klar lite tidigare än typ 21-23 december... ;-)
 
På återseende!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Det ser jättemysigt och juligt ut hemma hos dej!

Svar: Tack! Det är det verkligen :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?